Volume 10 (2025)
Volume 9 (2024)
Volume 2024 (2024)
Volume 8 (2023)
Volume 2023 (2023)
Volume 7 (2022)
Volume 2022 (2022)
Volume 6 (2021)
Volume 5 (2020)
Volume 4 (2019)

The Role of Artificial Intelligence in Improving Social Media Strategies and Marketing Impact for Companies: A Survey Study at the General Company for Electrical and Electronic Industries

Nabaa Kareem Tabaan; Balsam Saad Esmail; Ali Saad Alwan

Volume 2024, عدد خاص لبحوث المؤتمر العلمي السابع للعلوم الادارية والاقتصادية - 2-3 تموز 2024 المقام في كلية الكوت الجامعة تحت شعار "التنمية المستدامة والتحول الرقمي في خدمة الاقتصاد العراقي", September 2024, Page 355-368

The Role of University Professors in Stimulating Entrepreneurial Intentions among Students of Administrative and Economic Sciences - A Survey Study on the Opinions of a Sample of Professors at Wasit University and Al-Kut College University

Saleh Mahdi Al-Amiri; Ali Saad Alwan; Kamal Alwan Muheisen

Volume 2024, عدد خاص لبحوث المؤتمر العلمي السابع للعلوم الادارية والاقتصادية - 2-3 تموز 2024 المقام في كلية الكوت الجامعة تحت شعار "التنمية المستدامة والتحول الرقمي في خدمة الاقتصاد العراقي", September 2024, Page 577-586