Volume 10 (2025)
Volume 9 (2024)
Volume 2024 (2024)
Volume 8 (2023)
Volume 2023 (2023)
Volume 7 (2022)
Volume 2022 (2022)
Volume 6 (2021)
Volume 5 (2020)
Volume 4 (2019)
Keywords = Customer satisfaction
Number of Articles: 4
The Role of Technical and Functional Quality in Achieving Customer Satisfaction
Volume 2024, عدد خاص لبحوث المؤتمر العلمي السابع للعلوم الادارية والاقتصادية - 2-3 تموز 2024 المقام في كلية الكوت الجامعة تحت شعار "التنمية المستدامة والتحول الرقمي في خدمة الاقتصاد العراقي", September 2024, Page 535-546
The Role of Electronic Banking Operations Practices in Enhancing Customer Satisfaction Dimensions / an Applied Study of a Sample of Banking Institutions Operating in Karbala Governorate
Volume 2024, عدد خاص لبحوث المؤتمر العلمي السابع للعلوم الادارية والاقتصادية - 2-3 تموز 2024 المقام في كلية الكوت الجامعة تحت شعار "التنمية المستدامة والتحول الرقمي في خدمة الاقتصاد العراقي", September 2024, Page 547-569
Use the Quality Function Deployment Tool and Target Cost to Achieve Customer Satisfaction
Volume 8, issue1, September 2023, Page 1-19
Analyzing and Evaluating the Dimensions of Service Quality in the Banking Sector Using the SERVQUAL Model A Case Study in Al-Rasheed Bank / Wasit University Section
Volume 2022, Issue 2022, September 2022, Page 414-426